AKTUALNOŚCI

PROGRAM – ZARYS SZKOLEŃ

PROGRAM – ZARYS SZKOLEŃ / WARSZTATÓW

1. RODO rok po wdrożeniu – 16.05.2019 r.
W maju tego roku czeka nas nowa rewolucja – wejdzie bowiem w życie ustawa zmieniająca aż 162 polskie akty prawne, dostosowując je do RODO. Unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane RODO zostało wdrożone blisko rok temu. Przez ten czas przyjęła się pewna praktyka odnośnie stosowania RODO w Polsce, zaczęły pojawiać się pierwsze orzeczenia sądowe w oparciu o nowe regulacje, polski organ nadzorczy zaczął wymierzać pierwsze kary za naruszenia stosowania RODO. Czy jednak możemy powiedzieć, że przez ten rok udało się „ujarzmić” RODO w Polsce? Zdecydowanie nie, w kontekście czekających nas zmian prawnych. Warto zatem jeszcze raz przyjrzeć się regulacjom RODO oraz polskich aktów prawnych.
Program szkolenia:
9:00-9:45
Kto ma obowiązek stosowania RODO?
Administrator, współadministrator i procesor – podstawowe podmioty przetwarzające dane osobowe
9:45 – 10:30
Czy zawsze potrzebna jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych? Podstawy prawne przetwarzania
10:30 -12:00
Obowiązki administratora danych osobowych ze szczególnym uwzględnieniem obowiązków za niewypełnianie których polski organ nadzorczy nałożył kary finansowe
12:00 -12:30
Realizacja uprawnień osób, których dane dotyczą rok po wdrożeniu RODO
12:30 -13:15
Wdrożenie RODO a zmiany w polskim prawie po 2 maja 2019 r., ze szczególnym uwzględnieniem zmian
w prawie pracy
13:15 -14:00
Jak RODO funkcjonuje w Internecie i nowoczesnym marketingu?
Trener
Dr Anna Pawlak
Radca prawny, dr nauk prawnych, Współautorka podręcznika „Inspektor Ochrony Danych – DPO”. W działalności naukowo-badawczej zajmuje się ochroną danych osobowych, prawami człowieka i socjologią prawa, wprowadza procedury ochrony danych m.in. w starostwach powiatowych, ośrodkach pomocy społecznej, instytucjach oświatowych i poradniach psychologicznych. Trener i egzaminator VCC w module „Inspektor Ochrony Danych”, ekspert Fundacji VCC przy opracowywaniu kwalifikacji inspektor ochrony danych. Doświadczony szkoleniowiec w zakresie RODO. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii Prawa i Praw Człowieka na Wydziale Prawa i Administracji Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie.

2. Sprzedaż w internecie – dla posiadaczy sklepów internetowych – 17.05.2019 r.
Szkolenie dedykowane dla właścicieli sklepów internetowych w zakresie prowadzenia działań sprzedażowych w internecie. Celem szkolenia jest nauczenie uczestników jak prowadzić działania reklamowe, jak opisywać produkty w sklepie oraz jak prowadzić proces sprzedaży, aby klient sam chciał kupować.

3. Zmiany w prawie pracy w 2019 r. – 07.05.2019 r.
Tematy poruszane na szkoleniu:
– Zmiany w przepisach o związkach zawodowych
– Pracownicze Plany Kapitałowe
– Zmiany w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej
– RODO w HR.

4. Reklama na Linkedin – 08.05.2019 r.
Linkedin to znany portal, ale nie wykorzystujemy jego potencjału. Firmy, które mają ofertę skierowaną do specjalistów, mogą doskonale go wykorzystać w celu dotarcia np. do osób pracujących w określonej branży, na określonym stanowisku w określonej firmie. To doskonałe narzędzie pozwalające na budowanie wizerunku marki osobistej oraz wizerunku firmy. Reklama na Linkedin jest bardzo skuteczna bo dociera do konkretnych osób.

5. Metodyka procesu Obsługi Klienta – 09.05.2019 r.
Tematy poruszane na szkoleniu:
– Podstawowe pojęcia związane z marketingiem i sprzedażą
– Analiza potrzeb klienta
– Techniki wyboru podczas obsługi klienta
– Aktywne formy obsługi klienta
– Savoir vivre w obsłudze klienta.

6. Google Analytics dla małych firm – 10.05.2019 r.
Analityka to największy problem firm. Nie tylko małych. Firmy wiedzą ile osób wchodzi na stronę, ale na tym wiedza się kończy. Nie wiedzą, co użytkownik robił na stronie, nie wiedzą dlaczego ją opuścił, a jest to bardzo cenna wiedza dla właścicieli firm, pozwalająca przede wszystkim naprawiać błędy, które występują na stronach i które powodują, że tracimy klientów. Celem szkolenia jest wskazanie na co patrzeć, co analizować i jak unikać błędów popełnianych przez 90% firm.

7. Lokalna firma na Facebooku – 13.05.2019 r.
Szkolenie będzie dotyczyć nie tyle działań reklamowych, co bardziej możliwości bezpłatnych działań na Facebooku, jeśli ktoś posiada lokalną firmę, np. warsztat, kosmetyczka, fryzjer, restauracja. Szkolenie dotyczyć będzie tego jakie działania i jak je prowadzić, aby były one skutecznie, najlepiej bezpłatne. Będą zasady pisania postów na Facebooka, doboru zdjęć, pokaże darmowe narzędzia do prowadzenia działań.

8. Lokalna Firma w Google – 15.05.2019 r.
Szkolenie dotyczyć będzie nie tyle płatnej reklamy, co bardziej możliwości darmowych działań w wyszukiwarce google oraz na samej stronie internetowej, co ma docelowo dać możliwość pojawienia się w wynikach wyszukiwania na lokalnym rynku. Czyli również szkolenie dla małych lokalnych firm, które nie mają dużych budżetów na działania reklamowe, a na szkoleniu nauczą się jak mogą poprowadzić działania bezpłatnie – wykonując samodzielnie określone czynności.
Tematy poruszane na szkoleniu:
– Jak zwiększyć rozpoznawalność firmy / marki na rynku lokalnym?
– Jak zwiększyć ruch na stronie, a tym samym zyski firmy?
– Jak sprawdzić co w internecie robi konkurencja ?
– Jak trafiać do osób, które w danej chwili są zainteresowane produktem lub usługą?
Jak dobrać słowa kluczowe do strony, aby zyskać wysokie pozycje w Google?
Jak prowadzić samodzielnie, z dobrym skutkiem działania Content Marketingowe?

Program do pobrania: PROGRAM ZARYS SZKOLEN