AKTUALNOŚCI

BUDOWANIE ZESPOŁU I WSPÓŁPRACA ORAZ METODYKA PROCESU OBSŁUGI KLIENTA

26 kwietnia 2019 r. w Kędzierzyńsko-Kozielskim Inkubatorze, przy ul. Szkolnej 17 odbyły się warsztaty pod tytułem Budowanie zespołu i współpraca.
Umiejętność pracy w zespole to kompetencja, od której często zależy sukces. Bez kooperacji trudno mówić o efektywnym działaniu. Podczas szkolenia nie koncentrowano się na teorii, tylko działano. Wszystkie aktywności podczas warsztatów – gry zespołowe, zadania konstrukcyjne – stawiały zespół w centrum: to uczestnicy podejmowali wyzwania, dyskusję, rozwiązywali problemy, planowali.
Trener moderował dyskusję, podpowiadał i pomagał wyciągnąć wnioski z doświadczeń.
Podczas warsztatów poruszane był tematy: budowanie zespołu, współpraca w zespole, komunikacja w zespole, konflikty w zespole.

9 maja 2019 r. w Centrum Obsługi Inwestora, 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Wojska Polskiego 16 F odbyły się warsztaty pod tytułem  Metodyka procesu obsługi klienta.
Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie klienta a satysfakcję dla firmy. Podczas warsztatów uczestnicy zdobywali wiedzę poprzez nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak: symulacje, ćwiczenia, prace indywidualne w parach i grupowe, dyskusje moderowane przez trenera, burze mózgów.
Podczas warsztatów poruszane były poniższe tematy: podstawowe pojęcia związane z marketingiem i sprzedażą, analiza potrzeb klienta, techniki wyboru podczas obsługi klienta, aktywne formy obsługi klienta, savoir vivre w obsłudze klienta.

Oba warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem, wzięło w nich udział blisko 30 przedstawicieli firm z Kędzierzyna-Koźla.
Spotkanie w tych tematach poprowadził ekspert Pan Artur Charciarek ze Stowarzyszenia EDUCO z siedzibą w Opolu.