AKTUALNOŚCI

WARSZTATY III ETAP METODYKA PROCESU OBSŁUGI KLIENTA…

12 lipca 2018 r. w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Szkolnej 17 odbyły się warsztaty pn.: „Metodyka procesu obsługi klienta”.
Warsztaty zorganizowane zostały przez Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy Sp. z o.o.  w ramach cyklu 10 bezpłatnych szkoleń/warsztatów pn.: „Wsparcie potencjału opolskich instytucji otoczenia biznesu poprzez profesjonalizację jakości usług” – etap III.
Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a  satysfakcję dla firmy. Podczas warsztatów uczestnicy zdobywali wiedzę poprzez nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak: symulacje, ćwiczenia, prace indywidualne w parach i grupowe, dyskusje moderowane przez trenera, burze mózgów.
Podczas warsztatów poruszane były poniższe tematy:

  • Podstawowe pojęcia związane z marketingiem i sprzedażą
  • Analiza potrzeb klienta
  • Techniki wyboru podczas obsługi klienta
  • Aktywne formy obsługi klienta
  • Trudny klient
  • Savoir vivre w obsłudze klienta

Warsztaty cieszyły się dużym powodzeniem wśród firmy z Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.